مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 04:352020-07-27ورزشي

دین پایان بخش تصمیمات سلیقه ای در جامعه است


عضو مجمع عالی حکمت اسلامی با اشاره به اینکه امور تشریعی و بدیهیات همانند امور عادی، بند سلیقه ما نیست، گفت: اگر می خواهیم به این برسیم که چرا حجاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی رضاییان عضو مجمع عالی حکمت اسلامی در برنامه بدون توقف که پنجم مردادماه از شبکه سه به روی آنتن رفت، با اشاره به اینکه انسانی که بهترین خواه بی نهایت طلب است اگر مقصد را درست مشخص نکند آن وقت به بیراهه می رود، گفت: منی که بهترین خواه هستم چطور می توانم  گزینه درست را بعد از 1400 سال پیدا کنم، در فضایی که در آن هم جنس گرایی آزاد است، یا روابط آزادی که در بسیاری از کشورها پذیرفته شده و یا بی حجابی، فرقی نمی کند، امروز گزاره هایی وجود دارد که این گزاره ها با بهترین خواهی شما سازگار نیست.

وی ادامه داد: من بهترین خواه هستم، یک گزینه می گوید حجاب بله، یکی دیگر می گوید نه، نمی شود که هر دو درست باشد باید یکی از آنها صحیح باشد، مثل انسانی که ورزش می کند و کسی که نمی کند، یا کسی که معتاد است و فردی که سلامت است، قطعاً هر دو آنها نمی توانند درست عمل کنند، یکی از آن دو می تواند درست باشد، یا آره یا نه، یعنی بهترین یکی است.

اگر پاسخ آن را بخواهیم از همه بگیریم، آیا واقعاً همه انسان ها با توجه به عقل و ادراک می توانند بگویند هر دو آنها به بهترین رسیده اند؟ ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین پایان بخش تصمیمات سلیقه ای در جامعه است

دین پایان بخش تصمیمات سلیقه ای در جامعه است