مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 04:502020-07-27دانش

دانشگاه ها برای آغاز سال تحصیلی از نیمه شهریور آماده می شوند


برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور از اواسط شهریور ماه با توجه به شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست مجازی شصت و ششمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم و مجتبی صدیقی معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان در حال برگزاری است.

علیرضا عبداللهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار فارس، درباره اهداف این نشست، گفت: این نشست با هدف برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور از اواسط شهریور ماه با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برگزار شده است.

* بررسی سناریوهای احتمالی برای هماهنگی بخش های آموزشی و دانشجویی در ترم آینده وی گفت: همچنین تدابیر مورد نیاز در دانشگاه ها و سناریوهای احتمالی به منظور هماهنگی بین بخش های آموزشی و دانشجویی برای ارائه خدمات آموزشی و رفاهی به دانشجویان در ترم آینده از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها برای آغاز سال تحصیلی از نیمه شهریور آماده می شوند

دانشگاه ها برای آغاز سال تحصیلی از نیمه شهریور آماده می شوند