مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 05:002020-07-27پزشكي

استقرار بخش دیالیز در بیمارستان رضایی دامغان


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در راستای ارتقای خدمت رسانی به مردم و بیماران، بخش دیالیز بیمارستان ولایت به بیمارستان سابق رضایی دامغان منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوید دانایی صبح دوشنبه در نشست بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان دامغان با حضور نماینده و فرماندار به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه وینیلاتور برای تجهیز بخش های ویژه از امروز به بیمارستان ولایت دامغان تحویل داده می شود، تاکید کرد: برای خدمت رسانی بهتر تا سه هفته آینده بخش دیالیز بیمارستان ولایت به بیمارستان سابق رضایی دامغان منتقل می شود.

وی اضافه کرد: توزیع اعتبارات و تجهیزات بهداشتی و درمانی شهرستانی در استان سمنان بر اساس تعداد بیماران بستری و تعداد خدمات ارائه شده در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان توزیع می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در خصوص اعطای مجوز سیب سلامت به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان دامغان اظهار داشت: بنا به درخواست مسئولان شهرستان دامغان از این پس مجوز سیب سلامت به واحدهای تولیدی و صنعتی به شبکه بهداشت و درمان تفویض می شود و نیاز به صدور مجوز از دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بخش دیالیز در بیمارستان رضایی دامغان

استقرار بخش دیالیز در بیمارستان رضایی دامغان