مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 05:152020-07-27دانش

همکاری با جهاد دانشگاهی می تواند زمینه ساز توسعه علمی کشور و کارآفرینی شود


در آستانه چهلمین سالروزتشکیل جهاد دانشگاهی، سیدمهدی ابطحی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان و بهروز شیرانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان از بخش های مختلف مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و نیز دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز بازدید و با .

- رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در بازدید از پارک علم و فناوری البرز: همکاری با جهاد دانشگاهی می تواند زمینه ساز توسعه علمی کشور و کارآفرینی شود ایسنا/البرز در آستانه چهلمین سالروزتشکیل جهاد دانشگاهی، سیدمهدی ابطحی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان و بهروز شیرانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان از بخش های مختلف مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و نیز دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز بازدید و با بخش های مختلف این مجموعه علمی و فناوری آشنا شدند.

در این بازدید محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با تشریح بخشی از توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف علمی و فناوری خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی پلی بین دانشگاه و جامعه بوده و تلاش می کند با نگاه علمی و کاربردی به نیازهای جامعه و کشور پاسخ مناسب دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پورعابدی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی بیش از 7000 نیرو در سراسر کشور دارد افزود: این نهاد انقلابی همواره تلاش می کند با ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری با جهاد دانشگاهی می تواند زمینه ساز توسعه علمی کشور و کارآفرینی شود

همکاری با جهاد دانشگاهی می تواند زمینه ساز توسعه علمی کشور و کارآفرینی شود