مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 05:252020-07-27اجتماعي

برگزاری جشنواره کتابخوانی دانش آموزان با نیازهای ویژه کردستان


رییس آموزش و پروروش استثنایی کردستان از برگزاری جشنواره کتابخوانی، چکیده نویسی و تصویرسازی دانش آموزان با نیاز ویژه ذهنی استان در بستر فضای مجازی خبر داد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با تأکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه اظهار داشت: این جشنواره به منظور گسترش فرهنگ مطالعه کتاب های غیر درسی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه ازطریق فضای مجازی شاد برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و استمرار فعالیت های آموزشی و پرورشی در ایام تابستان گفت: می توان با برنامه ریزی صحیح در فضای مجازی و تولید محتوا، اوقات فراغت جذاب و متنوعی برای دانش آموزان ارائه کرد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با اشاره به اینکه ترویج کتاب و کتابخوانی امری مهم است، بیان کرد: توانایی خواندن یکی از مهم ترین مهارت های اساسی دنیای امروز است و مطالعه برای داشتن ارتباط با جامعه امروزی امری ضروری و اجتناب ناپذیراست.

رنجبر در ادامه هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد انگیزه برای مطالعه، تقویت سواد خواندن، آشنایی با مفاهیم مختلف دانست و اظهارداشت: موضوع کتاب های انتخابی برای دانش آموزان کم توان ذهنی باید ملموس، عینی، کاربردی و به محیط زندگی آنان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره کتابخوانی دانش آموزان با نیازهای ویژه کردستان

برگزاری جشنواره کتابخوانی دانش آموزان با نیازهای ویژه کردستان