مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 05:402020-07-27سياسي

تاکید مدیر شبکه آموزش بر مهارت آموزی


موضوع مهارت امروزه مقوله بسیار مهمی است که گمشده جامعه است و دانایی باید به توانایی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، نشست خبری مسعود احمدی افرادی مدیر شبکه آموزش سیما صبح امروز دوشنبه 6 مردادماه با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

بنا بر این گزارش، احمدی در این نشست گفت: هر کدام از شبکه ها ماموریت خاص خود را دارند و شبکه آموزش، هفتمین شبکه سیما است که ماموریت اصلی آن در دوره جدید،مقوله مهارت است.

یعنی در واقع آن چیزی که به نظر من، گمشده جامعه ما است.

وی با بیان اینکه ما می خواهیم دانایی را به توانایی تبدیل کنیم،افزود: ما یک جامعه ای هستیم که متاسفانه مانند بسیاری از کشورهای در حال توسعه، آموزش زده و بیمار آموزش صرف هستیم.

بنابراین در دوره جدید ماموریت شبکه آموزش به عنوان شبکه هفت سیما  و به عنوان یک شبکه پر مخاطب در بین 8 شبکه اصلی سیما که پوشش بسیار زیادی در کشور دارند، مهارت آموزی است.

احمدی افزادی گروه سنی مخاطب شبکه هفت سیما را بین 19 تا 29 سال خواند و خاطرنشان کرد: گروه هدف و معیار شبکه ما، جوانان هستند ولی امروزه این گستره بازتر شده  و تا 39 و 40 سال نیز امتداد می یابد.

مدیر شبکه هفت سیما بیان داشت: ما معتقدیم در کشورمان بی نهایت پتانسیل و ظرفیت و استعداد داریم اما آنچه مهم است این استعدادها تجمیع نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مدیر شبکه آموزش بر مهارت آموزی

تاکید مدیر شبکه آموزش بر مهارت آموزی