مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 06:002020-07-27فرهنگي

ساخت فیلم کوتاه در روستای «ملحمدره»


مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از ساخت فیلم کوتاه در روستای گردشگری ملحمدره خبر داد.

- رضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این فیلم کوتاه به کارگردانی نسا بخشی به نام اینجا سوریه مرز مشترک ایران- تل آویو با بازیگران اسدآبادی برای شرکت در جشنواره فیلم کوتاه کرمان در حال ساخت است.

وی افزود: مجوز های لازم توسط اداره ارشاد اسلامی برای ساخت این فیلم کوتاه داده شده و در حال حاضر تمرینات گروه در فرهنگسرای سیدجمال الدین اسدآبادی در حال انجام است.

قاسمی در ادامه با اشاره به ساخت پردیس سینمایی در اسدآباد گفت: برای احداث و ساخت نخستین پردیس سینمایی استان همدان در اسدآباد در حال حاضر شهرداری شهر چند نقطه را معرفی کرده که یکی از بهترین مکان ها برای جانمایی طرح انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارشاد تمامی بودجه ساخت و تجهیزات طرح فوق را برعهده دارد، تصریح کرد: در ساخت این پروژه یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار و دو میلیارد تومان تسهیلات را فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده داشته و یک میلیارد و 500 میلیون تومان را نیز شهرداری اسدآباد سرمایه گذاری خواهد کرد.

قاسمی در ادامه از فعالیت آموزشگاه های آزاد هنری این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و یادآور شد: با توجه به محدودیت های موجود در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فیلم کوتاه در روستای «ملحمدره»

ساخت فیلم کوتاه در روستای «ملحمدره»