مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 06:052020-07-27ورزشي

آخرین مهلت اعلام آمادگی در رقابتهای پارادوومیدانی رده سنی پایه مشخص شد


آخرین مهلت ارسال آمادگی تیم ها برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور پارا دوومیدانی جوانان و نوجوانان مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در صورت مساعد بودن شرایط بیماری کرونا ، مسابقات قهرمانی کشور پارادوومیدانی (آقایان و بانوان) جوانان زیر 20 سال و نوجوانان زیر 17 سال برگزار می شود.

نتایج این مسابقات که در دهه سوم شهریور ماه برگزار خواهد شد، در انتخاب ورزشکاران برای دعوت به اردوهای تیم ملی مسابقات جهانی و پاراآسیایی جوانان 2021 نیز موثر است.

بر این اساس هیئت های ورزشی جانبازان و معلولین سراسر کشور، تا 15 مرداد ماه، فرصت دارند اقدامات لازم جهت ارسال برگه ارنج و فرم ها را انجام دهند.

کلاسبندی ورزشکاران جدید استان ها نیز با هماهنگی پزشک فدراسیون و ارسال برگه ارنج و تاییدیه به معاونت ورزش قهرمانی صورت می گیرد.

الزامات شرکت در مسابقات آقایان و بانوان: داشتن کارت بیمه ی ورزشی سال 1399جهت کلیه شرکت کنندگان (مربیان و ورزشکاران) ارائه معرفی نامه از اداره کل ورزش و جوانان استان عدم استفاده تیم ها از ورزشکاران غیر استانی مجاز بودن هر ورزشکار تنها به شرکت در 2 ماده تخصصی ارائه ی کارت بهزیستی برای ورزشکاران ID تعداد سهمیه استان ها برای شرکت در این مسابقات: سهمیه برای استان های تهران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت اعلام آمادگی در رقابتهای پارادوومیدانی رده سنی پایه مشخص شد

آخرین مهلت اعلام آمادگی در رقابتهای پارادوومیدانی رده سنی پایه مشخص شد