مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-27بين الملل

اعتراضات در مانیل پیش از سخنرانی سالانه دوترته


صدها تن از معترضان امروز (دوشنبه) در اعتراض به قانون جدید مقابله با ترور و سایر مسائل و با وجود تهدید دستگیری از سوی پلیس، پیش از سخنرانی سالانه رییس جمهوری فیلیپین دست به راهپیمایی در پایتخت این کشور زدند.

- صدها تن از معترضان امروز (دوشنبه) در اعتراض به قانون جدید مقابله با ترور و سایر مسائل و با وجود تهدید دستگیری از سوی پلیس، پیش از سخنرانی سالانه رییس جمهوری فیلیپین دست به راهپیمایی در پایتخت این کشور زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رییس پلیس مانیل اعلام کرد: چهار معترض سوار بر یک جیپ بازداشت شدند اما صدها تن دیگر در نزدیکی دانشگاه فیلیپین تجمع کرده اند.

سایر گروه ها نیز از طریق ویدئوی آنلاین دست به اعتراض زده اند که شامل برنامه ریزی برای به آتش کشیدن عروسک دیجیتالی رودریگو دوترته، رییس جمهوری کشور در فضای مجازی می شود.

مقام های فیلیپین تجمع بیش از 10 نفر را با هدف مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا منع کرده اند اما معترضان گفته اند، دولت از بحران سلامت به عنوان پوششی برای سرکوب و خاموش کردن انتقادهای گسترده به وجود آمده شامل نحوه رسیدگی به پاندمی کرونا استفاده می کند.

معترضان با به اهتزاز درآوردن پلاکارت های ضد دولتی و پوشیدن ماسک به قانون جدید مقابله با تروریسم دوترته که اوایل ماه جاری میلادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات در مانیل پیش از سخنرانی سالانه دوترته

اعتراضات در مانیل پیش از سخنرانی سالانه دوترته