مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 06:152020-07-27فرهنگي

اولین جشنواره کشوری تئاتر آنلاین در مشهد برگزار می شود


معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی با اشاره برگزاری جشنواره کشوری تئاتر آنلاین در مشهد گفت: اختتامیه این جشنواره بصورت آنلاین از تاریخ سیزدهم تا شانزدهم مرداد ماه در مشهد برگزار می شود.

- مسعود فیروزی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ما در یک اکوسیستم اجتماعی با گروه ها و طیف های مختلف زندگی می کنیم که از لحاظ جنسیتی، قومیت، مذهب و خصوصیات ظاهری متفاوت هستند.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به اینکه افراد دارای معلولیت هم افردی از همین اکوسیستم اجتماعی هستند افزود: همانطور که برای افراد دیگر جامعه دیگر زمینه های ورزشی، هنری و فرهنگی را مهیا می کنیم، برای افراد معلول نیز این حق محفوظ است که یک بخش آن هنر است.

وی اضافه کرد: جشنواره کشوری تئاتر پیش از این در چهار گروه تحت عنوان منطقه آفتاب، منطقه زاگرس، منطقه کویر و منطقه خلیج فارس که هر کدام تعدادی استان را در برمی گرفت، برگزار شده است.

فیروزی با اشاره به حضور خراسان رضوی در گروه کویر ادامه داد: در ادامه جشنواره هر دو منطقه یک گروه تشکیل دادند که شامل گروه کویر_خلیج فارس و گروه آفتاب_زاگرس است و هر گروه نیمی از استان های کشور را در بر می گیرد.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری و اختتامیه جشنواره تئاتر گروه کویر_خلیج فارس در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره کشوری تئاتر آنلاین در مشهد برگزار می شود

اولین جشنواره کشوری تئاتر آنلاین در مشهد برگزار می شود