مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 06:252020-07-27سياسي

انتخاب نماینده معین بهار و کبودراهنگ هنوز قطعی نیست


رییس مجمع نمایندگان استان همدان درباره انتشار خبر انتخاب نماینده معین شهرستان های بهار و کبودراهنگ، گفت: در حال حاضر انتخاب هیچ فردی هیچ گونه رسمیتی ندارد و فعلاً چیزی قطعی نشده است.

- ایسنا/همدان رییس مجمع نمایندگان استان همدان درباره انتشار خبر انتخاب نماینده معین شهرستان های بهار و کبودراهنگ، گفت: در حال حاضر انتخاب هیچ فردی هیچ گونه رسمیتی ندارد و فعلاً چیزی قطعی نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه قانون خاصی در آیین نامه داخلی مجلس برای نماینده معین نداریم، اظهار کرد: اگر نماینده ای به هر علت استعفا بدهد یا فوت کند عرف بر این است و قانون نیست که در واقع مجلس با کمک و تصمیم هیئت رییسه و مجمع نمایندگان آن استان فرد جایگزین را انتخاب کند.

وی با اشاره به فوت عیسی جعفری نماینده بهار و کبودراهنگ، تصریح کرد: با توجه به فوت نماینده حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ، بنده به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان به عنوان رییس مجمع با هیئت رییسه مجلس هماهنگی انجام داده و در نهایت هیئت رییسه این موضوع را برون سپاری کردند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیئت رییسه مجلس اعلام کردند هر تصمیمی در مجمع نمایندگان استان گرفته شود مورد تأیید قرار خواهد گرفت، خاطرنشان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب نماینده معین بهار و کبودراهنگ هنوز قطعی نیست

انتخاب نماینده معین بهار و کبودراهنگ هنوز قطعی نیست