مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 06:402020-07-27سياسي

مردم خوزستان تصور نکنند کرونا تمام شده است


مردم خوزستان تصور نکنند که بیماری کرونا تمام شده و آنها باید ملاحظات بیشتری را در مراسم های عزاداری و جشن های عروسی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم تقدیر از پرسنل درمانی بیمارستان شهید منفرد نیاکی ارتش در اهواز، اظهار کرد: با هجمه گسترده بیماری کرونا در دنیا، ایران اسلامی هم در خط مقدم بود، در حالی که ابتدا ایران را متهم می کردند که توانمندی لازم را ندارد تا ظرفیت های خودش را ظهور و بروز دهد ولی کادر پزشکی کشور در حوزه سلامت ایران را سربلند کرد.

وی افزود: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی قالب تیم درمانی غیر بومی بودند و حتی کشورهای فقیر منطقه پزشک داشتند ولی ما فاقد آن بودیم اما در 40 سال گذشته پیروزی انقلاب کاملاً بازسازی بسیار خوبی انجام و توانمندی های بسیاری در حوزه سلامت ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: خوزستان در بحث کرونا جزو استان های بسیار درگیر بود و از اینکه خدمات بسیار خوب و ارزشمندی ارائه شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند شرمنده کادر پزشکی هستند که شب و روز خودشان را گذاشتند برای اینکه سلامتی خودشان را تقدیم کنند تا بتوانند سلامت کسانی که درگیر این بیماری شدند را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خوزستان تصور نکنند کرونا تمام شده است

مردم خوزستان تصور نکنند کرونا تمام شده است