مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 06:402020-07-27سياسي

مجلس تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها را پیگیری کند


نایب رییس شورای عالی استان ها گفت: مجلس تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها به منظور تضمین آینده شغلی آنان را پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، حمید بادامی نجات نائب رییس شورای عالی استان ها در صحن شورای شهر همدان که با حضور نماینده مردم در مجلس برگزار شد، گفت: خوشبختانه با تصویب لایحه قانون ارزش افزوده، سهم شهرداری ها و دولت برابر شد که در این صورت میزان درآمد شهرداری ها بالاتر می رود؛ اما صرف تصویب، مشکل را حل نمی کند.

وی گفت: عدم شفافیت در توزیع این منابع همچنان مورد بحث است زیرا اعتبار تخصیص یافته به شهر همدان مشخص است؛ اما در مقایسه با سایر شهرها، این سهم غیرواقعی است و باید در این زمینه شفاف سازی صورت پذیرد.

بادامی نجات خطاب به نماینده مجلس درخواست کرد: ضمن بررسی توزیع منابع از حوزه درآمدهای ارزش افزوده، در صورت امکان سهم همدان بازگردانده شود.

وی همچنین اظهار کرد: بودجه جرایم راهنمایی و رانندگی حقوق شهرداری ها در خزانه تجمیع می شود که سال هاست متأسفانه این مهم پرداخت نمی شود و از سویی پرداختی هم در حوزه یارانه بلیط حمل ونقل همگانی نداشته ایم.

بادامی نجات با تأکید بر اینکه انتظار نداریم سهم سایر شهرها برای همدان آورده شود، گفت: باید حداقل سهم واقعی آن را دریافت کنیم که در این صورت، بخشی از مشکلات حل خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها را پیگیری کند

مجلس تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها را پیگیری کند