مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 06:502020-07-27اقتصادي

در ایام کرونا مشاوره پزشکی آنلاین؛ یک ابزار امن و کاربردی است


در ایام کرونا مشاوره پزشکی آنلاین؛ یک ابزار امن و کاربردی است با شروع پاندمی کرونا در سراسر کشور و توصیه به کاهش ترددهای غیرضروری، استفاده از انواع سرویس‌های آنلاین در زندگی مردم جان گرفت.

حالا بسیاری از کارهایی که قبلا تصور انجام‌شان به صورت آنلاین غیرممکن بود، بخشی از سبک زندگی جدید مردم شده و آدم‌ها یاد گرفته‌اند چطور بدون حضور فیزیکی، نیازهای‌شان را برطرف کنند.

به غیر از خرید آنلاین از انوع فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی و ورزشی در زمینه‌های گوناگون، امکان استفاده از خدمات مشاوره پزشکی آنلاین، راهکار مطمئنی است که در دوران کرونا روی میز قرار گرفته.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، رکسانا پی‌سپار، متخصص داخلی که از سال 96 مشاوره پزشکی تلفنی را آغاز کرده، در این‌باره می‌گوید:« من طی 2سال زندگی و کار در مناطق محروم شاهد این موضوع بوده‌ام که ناآگاهی و عدم دسترسی به پزشک یا اطلاعات لازم برای مراجعه به موقع و پیگیری بیماری، چه اثرات سویی بر سلامت جسمی و روانی افراد گذاشته و به طبع چه اثرات گسترده‌تری بر خانواده و جامعه تحمیل کرده است.

به همین دلیل از سال 96 مشاوره پزشکی تلفنی را با هدف کمک به افزایش سطح بهداشت و سلامت افراد با اپلیکیشن هاسپیتل آغاز کردم و عمیقا معتقدم که وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایام کرونا مشاوره پزشکی آنلاین؛ یک ابزار امن و کاربردی است

در ایام کرونا مشاوره پزشکی آنلاین؛ یک ابزار امن و کاربردی است