مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 06:552020-07-27ورزشي

بازگشت تماشاگران به سوپرلیگ بسکتبال چین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اینکه مدتی است سوپرلیگ بسکتبال چین بدون حضور تماشاگران کار خود را آغاز کرده و به زودی وارد مرحله پلی آف خواهد شد، - چینی ها برخی از بازی های سوپرلیگ بسکتبال این کشور را در حضور تماشاگران برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اینکه مدتی است سوپرلیگ بسکتبال چین بدون حضور تماشاگران کار خود را آغاز کرده و به زودی وارد مرحله پلی آف خواهد شد، گویا پای تماشاگران هم بعد از حدود 6 ماه به این مسابقات باز شده است.

بعدازظهر دیروز سو که فان نماینده بیمارستان دانشگاه کوییندائو همراه 39 تماشاچی دیگر بازی شانگ های جیوشی و شاندونگ را در سالن بسکتبال این شهر تماشا کردند.

عصر دیروز هم 112 تماشاچی مدعو بازی زیبای گواندونگ برابر بیجینگ شوگانگ را از نزدیک دیدنداین اتفاق پس از تصمیم اتحادیه برگزار کنندگان CBA مورخ 23 جولای افتاد که به کادر پزشکی، مدرسان و مربیان و اعضای حراست اجازه تماشای مسابقات را داد.

قرار است پلی آف لیگ چین 31 جولای آغاز شود و طی روز های آینده بلیت های محدودی هم پیش فروش می شوند.

البته چینی ها قوانین ویژه ای برای تماشاگران وضع کرده اند.

برای نمونه سن آن ها نباید کمتر از 12 سال باشد و 48 ساعت پیش از بازی آن ها باید آزمایشی موسوم به تست نوکلوییک را پشت سر بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت تماشاگران به سوپرلیگ بسکتبال چین

بازگشت تماشاگران به سوپرلیگ بسکتبال چین