مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 07:202020-07-27فرهنگي

احتمال برگزاری آنلاین نمایشگاه کتاب مشهد


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از احتمال برگزاری آنلاین نمایشگاه کتاب مشهد در سال جاری خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، افشین تحفه گر درحاشیه دومین جلسه بررسی راهکارهای برگزاری نمایشگاه کتاب سال 99 درمشهد اظهار کرد: با توجه به گسترش روز افزون بیماران مبتلا به ، کاهش ترافیک شهری، ترویج فرهنگ خرید آنلاین، ایجاد بستری قابل اطمینان جهت خرید کتاب، حذف هزینه های مربوط به برگزاری نمایشگاه و دسترسی آسان و سریع به کتاب های تمام ناشران ایران از مزایای برگزاری نمایشگاه درفضای مجازی است.

تحفه گر افزود: همچنین امکان اطلاع رسانی و انتشار آخرین اخبار و اطلاعات دنیای نشر، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نیز مقدور وسهل تر و برای مخاطب بیشتر مهیا می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: نمایشگاه آنلاین در جهت بهره گیری از تجربیات چند ساله در تعامل با چند هزار فروشگاه از حوزه و نیز نسخه اولیه وب سایت نمایشگاه، به عنوان نمایشگاه آنلاین کتاب آماده شده تا به عنوان اولین بازارگاه آنلاین کتاب ایران، پل ارتباطی میان ناشران و کتاب دوستان باشد.

وی گفت: در حال حاضر، فاز اول عملیات اجرایی برنامه نویسی وب سایت نمایشگاه به اتمام رسیده است و به طورآزمایشی اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزاری آنلاین نمایشگاه کتاب مشهد

احتمال برگزاری آنلاین نمایشگاه کتاب مشهد