مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 07:352020-07-27بين الملل

1500 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی بیجار اهدا شد


سنندج _ رییس اداره کتابخانه های عمومی بیجار گفت: از سوی یک موسسه غیر دولتی و نیکوکارانه یک هزار و 500 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان بیجار اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی کردستان، سارا الوندی اظهار داشت: یکی از مؤسسات غیر دولتی و نیکوکارانه این شهرستان با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تأمین منابع جدید، یک هزار و 500 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان بیجار اهدا کرد.

وی افزود: کتاب های اهدایی، غالباً در موضوعات کودک و نوجوان، عمومی و کنکوری هستند که پس از تایید به منظور استفاده علاقمندان در قفسه کتابخانه های عمومی شهرستان قرار می گیرند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بیجار با تقدیر از اهدای کتاب توسط این مؤسسه به کتابخانه های عمومی این شهرستان عنوان کرد: این مؤسسه غیر دولتی و نیکوکارانه با هدف ارتقای سطح فرهنگی کشور ایجاد شده و یکی از اقدامات ارزنده آن اهدای کتاب به مناطق کم برخوردار است.

الوندی بیان کرد: کتاب های اهدایی توسط این مؤسسه پس از تایید توسط کارشناس مربوطه به اساس نیاز به کتابخانه های سطح شهرستان ارسال می شود تا اعضا و علاقمندان بتوانند از آن ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی بیجار اهدا شد

1500 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی بیجار اهدا شد