مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 08:052020-07-27پزشكي

ورود بیش از سه چهارم دانشجویان سال آخر دستیاری به چرخه درمان


معاون آموزشی وزارت بهداشت از ورود بیش از سه چهارم دانشجویان سال آخر دستیاری به چرخه درمان کشور خبر داد و گفت: آزمون این داوطلبان در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت از ورود بیش از سه چهارم دانشجویان سال آخر دستیاری به چرخه درمان کشور خبر داد و گفت: آزمون این داوطلبان در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر حقدوست ضمن قدردانی از زحمات طاقت فرسای اعضای هیات علمی بالینی و دستیاران سال آخر پزشکی در ایام سخت کرونا، گفت: امتحان ارتقاء گواهینامه و دانشنامه تخصصی یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان بوده و هست.

حفظ استانداردهای آموزشی از یک طرف و کاهش فشار روانی از طرف دیگر و صدالبته توجه خاص به تامین نیازهای درمانی سطح کشور، شرایط ویژه ای را ایجاد نموده است که نیاز به اتخاذ تدابیر و تصمیمات جدی را پررنگ می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: بعد از رایزنی های گسترده، تصمیمات اعلام شده وزارت بهداشت در خصوص زمان برگزاری آزمون ارتقا گواهینامه و دانشنامه تخصصی به نحوی بود که حداکثری خواسته های تمامی ذی نفعان را تامین کند.

دکتر حقدوست خطاب به اعضای هیات علمی بالینی و دستیاران سال آخر پزشکی، خاطر نشان کرد: با توجه به استقلال بخش های آموزشی و نظرات دانشگاهها و مورد سوابق تحصیلی، احتمالا بیش از سه چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از سه چهارم دانشجویان سال آخر دستیاری به چرخه درمان

ورود بیش از سه چهارم دانشجویان سال آخر دستیاری به چرخه درمان