مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 08:102020-07-27دانش

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی به دنبال حذف فاصله درس و اشتغال


سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم از راه اندازی مراکز نوآوری در حوزه های تخصصی رشته های مختلف خبرداد.

- ایسنا/قم سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم از راه اندازی مراکز نوآوری در حوزه های تخصصی رشته های مختلف خبرداد.

محمد رستمی در گفت وگو با ایسنا با ذکر این مطلب که مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی را از سال 1389 کار خود را آغاز کرده است، گفت: این مرکز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در حوزه آی تی و گرافیک در 8 رشته مختلف به جذب دانشجو پرداخته است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده توسط مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در سال جاری اظهارکرد: مجوز راه اندازی مراکز نوآوری در حوزه های تخصصی مانند هنر دریافت شده که عمومی نبودن این مراکز وجه تمایز آن ها با سایر مراکز نوآوری کشور است.

رستمی ادامه داد: ویژگی دیگر این فعالیت آن است که در حوزه مرکز علمی کاربردی و نوآوری در یک رشته خاص، فقط یک بار مجوز داده خواهد شد که این امر سبب گسترده شدن فعالیت های این مرکز در حوزه کشوری خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت بزرگی که این دریافت این مجوز برای مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایجاد می کند تصریح کرد: این مرکز با وجود مجوز مذکور می تواند محل مراجعه صنایع مختلف در حوزه طراحی و دسته بندی، تولید صنعت و خدمات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی به دنبال حذف فاصله درس و اشتغال

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی به دنبال حذف فاصله درس و اشتغال