مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 08:102020-07-27فناوري

تجهیز تاکسی های تبریز به سیستم پرداخت «کد کیوآر»


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: در سال جاری تاکسی های تبریز به سیستم پرداخت  QRمجهز شده اند که شهروندان با استفاده از نرم افزار تلفن همراه تبریزلی می توانند کد کیوآر راننده تاکسی را اسکن کرده و کرایه خود را به راحتی پرداخت کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: در سال جاری تاکسی های تبریز به سیستم پرداخت  QRمجهز شده اند که شهروندان با استفاده از نرم افزار تلفن همراه تبریزلی می توانند کد کیوآر راننده تاکسی را اسکن کرده و کرایه خود را به راحتی پرداخت کنند.

علی طوماری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکل پول خُرد همواره یکی از دغدغه های شهروندان و رانندگان برای کرایه تاکسی بود که با نصب سیستم پرداخت QR، این مشکل حل می شود.

وی بیان کرد: برای بهره گیری از این خدمت نوین، نصب نرم افزار کاربردی تبریزلی بر روی گوشی شهروندان توصیه می شود، اما درعین حال، این خدمت به گونه ای پیش بینی شده که بدون نصب کیف پول و تنها با اسکن کیوآرکد ویژه راننده نیز امکان پرداخت به راحتی وجود دارد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در توصیف مزایای این خدمت جدید، افزود: از جمله مزایایی که تجهیز تاکسی ها به سیستم پرداخت QR دارد، می توان به عدم نیاز به پرداخت پول خرد، پرداخت هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز تاکسی های تبریز به سیستم پرداخت «کد کیوآر»

تجهیز تاکسی های تبریز به سیستم پرداخت «کد کیوآر»