مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-27سياسي

معیشت مردم نگران کننده است/ ضرورت برداشتن گام های بهتر برای رفع مشکلات


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امروز مسئولان باید بیش از گذشته فکری به حال گرانی و رفع آن کنند، گفت: مشکلات معیشتی مردم بسیار نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر دوشنبه در دیدار با معاون وزیر صمت و رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن بیان اینکه این وزارتخانه در زمینه اشتغال جوانان تدابیر ویژه ای بیندیشد، ابراز کرد: اشتغال جوانان یکی از مسائلی است که دغدغه آن در استان سمنان احساس می شود.

وی با بیان اینکه با تغییر و تحول در وزارت صمت اقدامات خوبی صورت گرفته اما باید برای رفع مشکلات مردم کوشید، بیان کرد: وزارت صمت از نظر تجارت در بازار نقش تأثیر گذاری دارد و باید برای گرانی ها و اختلاف قیمت ها باید قدم های بیشتری بردارد تا مردم رضایتمندی بیشتری داشته باشند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه هدف مسئولان باید از رفع مشکلات، افزایش رضایتمندی مردم به خصوص در حوزه اقتصاد و معیشت باشد، گفت: مردم انقلاب کردند و امید به این انقلاب و کارگزاران دارند، نباید مردم را فراموش کرد.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه امروز مشکلات زیادی گریبان اقتصاد کشور را گرفته اما باز هم با کار جهادی و همراهی می توان بر مشکلات فائق آمد، گفت: مردم با اتحادی که داشتند جنگ تحمیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت مردم نگران کننده است/ ضرورت برداشتن گام های بهتر برای رفع مشکلات

معیشت مردم نگران کننده است/ ضرورت برداشتن گام های بهتر برای رفع مشکلات