مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 08:452020-07-27سياسي

5 شاهین «جشنوار تبلیغات ایران» بر شانه ایرانسل


ایرانسل، نخستین ارائه دهنده شبکه نسل پنج تلفن همراه در ایران، در عصر پنجمین روز از مرداد 99، پنج شاهین را از پنجمین دوره «جشنواره تبلیغات ایران» به دست آورد.

- ایرانسل، نخستین ارائه دهنده شبکه نسل پنج تلفن همراه در ایران، در عصر پنجمین روز از مرداد 99، پنج شاهین را از پنجمین دوره جشنواره تبلیغات ایران به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، عصر روز گذشته یکشنبه 5 مردادماه 1399، پنجمین دوره جشنواره تبلیغات ایران ، با حضور بزرگان عرصه تبلیغات از جمله دکتر محمود دهقان و احمد حسینی آرام و نیز مدیران ارشد دولتی، فعالان روابط عمومی، تبلیغات سازمان ها و شرکت ها برگزار شد و ایرانسل پنج نشان شاهین این جشنواره، از جمله رتبه نخست و نشان شاهین طلایی در سه بخش مسئولیت اجتماعی، تبلیغات دیجیتال و پوستر تبلیغاتی و نیز شاهین نقره ای بخش تیزر تلویزیونی و شاهین برنزی بخش آگهی رادیویی را دریافت کرد.

در این مراسم که با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت آنلاین برگزار شد، ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، شاهین طلایی بخش ویژه مسئولیت اجتماعی شرکتی را به همراه شرکت ایران خودرو از آن خود کرد.

در این بخش، رتبه های دوم و سوم، به ترتیب به شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شاهین «جشنوار تبلیغات ایران» بر شانه ایرانسل

5 شاهین «جشنوار تبلیغات ایران» بر شانه ایرانسل