مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 08:502020-07-27سياسي

کتاب «سیر تاریخی در هنر و معماری مساجد ایران و جهان» منتشر شد


کتاب «سیر تاریخی در هنر و معماری مساجد ایران و جهان» از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و به قلم «محمدحسین ریاحی» تألیف شده و به زودی رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به جدیدترین اثر پژوهشی این ستاد که به زودی رونمایی می شود، اظهار کرد: کتاب سیر تاریخی در هنر و معماری مساجد ایران و جهان از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و به قلم محمدحسین ریاحی تألیف شده است که آیین رونمایی آن به زودی برگزار می شود.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کتاب سیر تاریخی در هنر و معماری مساجد ایران و جهان به صورت خاص به موضوع معماری مساجد پرداخته و معماری های مختلف مساجد در طول تاریخ را معرفی کرده است تا بتوانیم شناخت بیشتری از حوزه معماری مساجد داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تألیف این کتاب آگاهی و اطلاع از نوع و نحوه معماری مساجد ایران و جهان در طول تاریخ و همچنین آشنایی با مولفه های ظاهری معماری مساجد است که در 284 صفحه منتشر شده و به زودی رونمایی می شود.

ارزانی ادامه داد: بخش اول این کتاب به خصوصیات ویژه معماری مساجد در ایران از جمله آرایه های مربوط به معماری مساجد، مانند رواق، ایوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «سیر تاریخی در هنر و معماری مساجد ایران و جهان» منتشر شد

کتاب «سیر تاریخی در هنر و معماری مساجد ایران و جهان» منتشر شد