مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 09:052020-07-27اقتصادي

دستگیری 534 قاچاقچی و کشف بیش از 1000 میلیارد ریال کالای قاچاق


رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در سومین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و استراتژیک در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سردار محمد رضا مقیمی از اجرای سومین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با اولویت دام زنده، کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی استراتژیک (گندم – آرد و نهاده های کشاورزی) به منظور پیشگیری و تشدید برخورد با قاچاق کالا در 48 ساعت گذشته در سراسرکشور خبر داد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از مراکز پخش و توزیع فرآورده های دامی، محصولات کشاورزی و انبارهای نگهداری کالا موفق به کشف انواع کالاهای اساسی و ضروری مردم شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در طرح مذکور تعداد 534 متهم دستگیر و یک فروند لنج، 303 دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

سردار مقیمی ضمن اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را بیش از هزار میلیارد ریال برآورد کردند گفت: کالاهای مکشوفه تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و همچنین فرآورده های نفتی مکشوفه به نمایندگی شرکت نفت در استان ها و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 534 قاچاقچی و کشف بیش از 1000 میلیارد ریال کالای قاچاق

دستگیری 534 قاچاقچی و کشف بیش از 1000 میلیارد ریال کالای قاچاق