مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 09:102020-07-27بين الملل

صهیونیست ها به دنبال استفاده حداکثری از زمان باقی مانده ترامپ


سفر رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به سرزمین اشغالی موجب شده است تا کارشناسان به چرایی انجام این سفر در شرایط فعلی منطقه متمرکز شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در شرایطی که کارشناسان اوضاع منطقه را بسیار حساس و شکننده توصیف کرده اند، روز شنبه وارد سرزمین اشغالی شد و با مقامات رژیم اسراییل دیدار کرد.

وبگاه خبری هاوار ، در گزارشی به این سفر و تحلیل چرایی انجام آن در شرایط حاضر پرداخت و نوشت که به گفته رسانه های اسراییلی مارک میلی در این سفر در دیدار با مقامات این رژیم به بررسی آخرین تحولات امنیتی در منطقه پرداخته است.

بنابراین گزارش، سفر این مقام عالی رتبه نظامی آمریکایی به سرزمین اشغالی را نمی توان جدای از بحران اخیر به وجود آمده میان اسراییل با ایران و حزب الله و از سوی دیگر انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا دانست.

سفر هیلی به اسراییل در شرایطی صورت گرفته است که برخی منابع مدعی دست داشتن رژیم صهیونیستی در برخی حوادث مشکوک در ایران هستند و از سوی دیگر حمله پنج شنبه هفته گذشته اسراییل به اطراف دمشق موجب شهادت یکی از فرماندهان حزب الله شده است؛ رخدادی که موجب شد تا رژیم اسراییل از بیم پاسخ حزب الله میزان آمادگی خود را در مرزهای شمالی افزایش دهد و با واسطه گری سازمان مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها به دنبال استفاده حداکثری از زمان باقی مانده ترامپ

صهیونیست ها به دنبال استفاده حداکثری از زمان باقی مانده ترامپ