مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 09:152020-07-27سياسي

وزارت امور خارجه به طرح کاپ پیوست


به منظور ترویج فرهنگ کاهش تولید پسماند و تفکیک در مبدا، تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور خارجه، سازمان مدیریت پسماند و شهرداری منطقه 12برای اجرای طرح کاپ منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری با حضور عیسی روشنی مدیرکل اموال، پشتیبانی و ساختمان وزارت امور خارجه، محسن امیری مدیر طرح تفکیک سازمان مدیریت پسماند و جمعی از مدیران شهرداری منطقه 12 در ساختمان وزارت امور خارجه برگزار شد.

تحقق مصوبه مدیریت سبز با اجرای طرح کاپ در ابتدای این جلسه، محسن امیری مدیر طرح تفکیک سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران عنوان کرد: به دنبال طرح موضوع هوشمندانه مدیریت سبز و تصویب آن در هیأت دولت، پس از وزارت ارتباطات و وزارت تعاون، این بار وزارت امور خارجه در قالب یک تفاهم نامه به اجرای طرح کاهش پسماند (کاپ) متعهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند و شهرداری منطقه 12 پیشتر با توزیع مخازن زیرزمینی در وزارت امور خارجه، همکاری ها برای تفکیک پسماند در مبدا را با این ارگان آغاز کرده بودند، ادامه داد: پس از امضای تفاهم نامه، در گام بعد با معاونین، مدیران و مسئولان بخش خدمات وزارت خانه وارد گفت و گو می شویم تا آموزش های لازم را در این زمینه ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت امور خارجه به طرح کاپ پیوست

وزارت امور خارجه به طرح کاپ پیوست