مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 09:352020-07-27اقتصادي

7 طرح شرکت های عضو پارک فناوری پردیس برای ارائه به سرمایه گذاران معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، اداره کل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس، پس از شناسایی، ارزیابی و آماده سازی طرح های فناوری متقاضی سرمایه، - اداره کل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس، پس از ارزیابی طرح های متقاضی سرمایه، 7 طرح را انتخاب و برای معرفی به سرمایه گذران معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، اداره کل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس، پس از شناسایی، ارزیابی و آماده سازی طرح های فناوری متقاضی سرمایه، آماده ارائه طرح ها به سرمایه گذاران است.

هفت طرح از میان طرح های مختلف برای جذب سرمایه انتخاب شده اند.

در حوزه نانو مواد - شیمی طرح افزودنی سوخت دیزل ، در حوزه آنالیز موارد گازی طرح آنالیزور موارد گازی ، در حوزه سلامت طرح تولید جایگزین بافت استخوان ، در حوزه گردشگری طرح ساماندهی اقامتگاه ، در حوزه معدن طرح غلتک های شکل دهی گلوله ، در حوزه فناوری اطلاعات طرح سازماندهی هکرها و در حوزه کسب و کار IT طرح بازار خودرو آماده ارائه به سرمایه گذارن هستند.

کلیه سرمایه گذاران حقوقی و حقیقی که علاقه مند به سرمایه گذاری در زیست بوم فناوری و نوآوری هستند، می توانند با مراجعه به آدرس linkpost.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 طرح شرکت های عضو پارک فناوری پردیس برای ارائه به سرمایه گذاران معرفی شد

7 طرح شرکت های عضو پارک فناوری پردیس برای ارائه به سرمایه گذاران معرفی شد