مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 09:452020-07-27حوادث

دستگیری 2 قاچاقچی با بیش از یک تن مواد افیونی در ایرانشهر


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 قاچاقچی و کشف یک تن و 199کیلو مواد افیونی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 قاچاقچی و کشف یک تن و 199کیلو مواد افیونی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند قاچاق را که با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جا به جایی محموله مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایرانشهر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام قاچاقچیان را در حال جابه جایی مواد مخدر با دو دستگاه پژو 405 در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و با علائم هشدار دهنده به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ بدون توجه به هشدارهای مکرر پلیس با تغییر مسیر از محل متواری و سرنشینان آنها به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروها را با قانون به کارگیری سلاح متوقف و قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 قاچاقچی با بیش از یک تن مواد افیونی در ایرانشهر

دستگیری 2 قاچاقچی با بیش از یک تن مواد افیونی در ایرانشهر