مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 09:502020-07-27اقتصادي

مرز سومار بازگشایی شد


ناظر گمرکات استان کرمانشاه از بازگشایی رسمی مرز سومار برای صادرات به عراق خبر داد و گفت: قرار است این مرز دو روز در هفته فعالیت تجاری داشته باشد.

- ایسنا/کرمانشاه ناظر گمرکات استان کرمانشاه از بازگشایی رسمی مرز سومار برای صادرات به عراق خبر داد و گفت: قرار است این مرز دو روز در هفته فعالیت تجاری داشته باشد.

خلیل حیدری در گفت و گو با ایسنا، از بازگشایی رسمی مرز سومار از امروز (ششم مرداد) خبر داد و افزود: اگرچه از چندی قبل مرز برای تردد باز بود، اما عملا خروج کامیون ها صورت نمی گرفت.

وی ادامه داد: دلیل عدم انجام مبادلات هم این بود که مجوزهایی که از قبل برای صادرات کالا از مرز سومار از طرف عراق صادر شده بود مربوط به گذشته بود که تاریخ آن به پایان رسیده بود و روند اخذ مجوزهای جدید مقداری طول کشید.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه طرف ایرانی مشکلی در زمینه تردد کالا نداشت، یادآور شد: این تاخیر از سمت طرف عراقی بود و ما آمادگی کامل را برای تردد کامیون ها داشتیم.

حیدری تاکید کرد: قرار است مرز سومار ابتدا برای دو روز در هفته شامل روزهای یکشنبه و چهارشنبه فعال باشد و هدف از این روند نیز رعایت پروتکل های بهداشتی به درخواست طرف عراقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز سومار بازگشایی شد

مرز سومار بازگشایی شد