مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 10:352020-07-27فرهنگي

کرونا سالن های روباز را برای تئاتر و کنسرت باب کرد


ایده ساخت این سالن در دوران تعطیلی سالن های تئاتر و موسیقی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا توسط همایون غنی زاده ارائه و طراحی شده است تا از این طریق هم بخشی از فعالیت های هنری دوباره به حیات خود ادامه دهند و هم مخاطبان از این مکان با رعایت پروتکل های بهداشتی .

- اولین سالن تخصصی روباز برای اجرای تئاتر و کنسرت به نام زنده‌یاد «هما روستا» بازیگر نام‌آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون نامگذاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از روابط عمومی پروژه، این سالن به سیستم تخصصی صدا ،نور و ال ای دی هایی وسیع تجهیز شده است و دارای استیجی مسقف به ارتفاع 12 متر ، در ابعاد 500 مترمربع می باشد تا امکان اجراهایی زنده و با کیفیت، جهت تئاتر و کنسرت فراهم شود.

ایده ساخت این سالن در دوران تعطیلی سالن های تئاتر و موسیقی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا توسط همایون غنی زاده ارائه و طراحی شده است تا از این طریق هم بخشی از فعالیت های هنری دوباره به حیات خود ادامه دهند و هم مخاطبان از این مکان با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانند استفاده کنند.

فاز اول پروژه و استقرار سالن «هما روستا» در شهر آفتاب است که 2 ماه از مراحل ساخت خود را پشت گذاشته است و به زودی افتتاح می‌شود و مدیریت پروژه به عهده محمد قدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا سالن های روباز را برای تئاتر و کنسرت باب کرد

کرونا سالن های روباز را برای تئاتر و کنسرت باب کرد