مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 10:452020-07-27سياسي

تامین زمین برای احداث 2000 واحد مسکونی ویژه اقشار کم درآمد در مشهد


لایحه تامین زمین جهت احداث 2000 واحد مسکونی اقشار کم درآمد در مناطق پیرامونی شهر مشهد در شورای اسلامی شهر مشهد به تصویب رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی لایحه تامین زمین جهت احداث 2000 واحد مسکونی اقشار کم درآمد در مناطق پیرامونی شهر مشهد در شورای اسلامی شهر مشهد به تصویب رسید.

احمد نوروزی امروز، 6 مرداد ماه، در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در خصوص این لایحه اظهار کرد: مدتی است که شهرداری به بازآفرینی مناطق پیرامونی مشغول شده و قرار است زمین مورد نیاز برای تامین و احداث واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن برای این منظور تامین شود.

در این مسیر رویکرد شهرداری مبتنی بر توانمندسازی است.

وی افزود: این کار با مشارکت بنیاد مسکن انجام خواهد شد و امیدواریم تسهیلات مورد نیاز را وزارت راه و شهرسازی تامین و حمایت کند.

بر این اساس قرار است شهرداری مشهد با حفظ مالکیت، زمین را تحویل بنیاد داده و بنیاد مسکن آماده سازی های لازم برای احداث مسکن را در آن انجام دهد.

در ادامه محمدرضا حیدری، رییس شورای اسلامی شهر مشهد، عنوان کرد: بنیاد مسکن منابعی را برای احداث این 2000 واحد تامین کرده اما به دلیل نداشتن زمین این منابع معطل مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین برای احداث 2000 واحد مسکونی ویژه اقشار کم درآمد در مشهد

تامین زمین برای احداث 2000 واحد مسکونی ویژه اقشار کم درآمد در مشهد