مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 11:152020-07-27سياسي

گرانی ها از سال 85 تاکنون بر کاهش زادوولد در کشور تاثیر داشته است


از سال 85 تاکنون شاهد کاهش زادوولد در پی گرانی ها هستیم و اگر همین روند ادامه یابد، طی 100 سال آینده به جمعیتی بین 30 الی 50 میلیون نفر می رسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی و شورای راهبردی جمعیت استان تهران که در استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تأثیر گرانی بر زادوولد گفت: از سال 85 تاکنون شاهد کاهش زادوولد در پی گرانی ها هستیم.

وی توسعه متوازن در کشور را تنها راه تشویق افراد به فرزندآوری دانست و افزود: در این راستا نقش نمایمدگان مجلس حائز اهمیت است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: راهکارهایی که مجلس در این خصوص می تواند، ارائه دهد باید با اجتناب از افراط و تفریط و برگزیدن راه اعتدال و گام های محکم و البته کم سرعت باشد، باید بتوانیم، سطح ارائه و دسترسی به خدمات در کشور را ارتقا بدهیم، تا خانواده ها به فرزندآوری علاقه مند شوند.

هاشمی با اشاره به کاهش آمار زاد و ولد کشور طی شش سال اخیر ادامه داد: اگر روند زاد و ولد در کشور به همین طریق ادامه یابد، طی 100 سال آینده جمعیت به 30 الی 50 میلیون نفر کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی ها از سال 85 تاکنون بر کاهش زادوولد در کشور تاثیر داشته است

گرانی ها از سال 85 تاکنون بر کاهش زادوولد در کشور تاثیر داشته است