مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 12:002020-07-27اقتصادي

معرفی گلخانه های صنعتی و تجهیزات


کشاورزی و تولید مواد غذایی مورد نیاز انسان ها از دیرباز مسئله ای قابل تامل بوده و بشر همیشه به دنبال روش هایی برای رفع نیاز ها و مشکلات این حوزه بوده تا بتواند غذای خود را در سریع ترین زمان و با راحت ترین روش تهیه کند.

- معرفی گلخانه های صنعتی و تجهیزات کشاورزی و تولید مواد غذایی مورد نیاز انسان ها از دیرباز مسئله ای قابل تامل بوده و بشر همیشه به دنبال روش هایی برای رفع نیاز ها و مشکلات این حوزه بوده تا بتواند غذای خود را در سریع ترین زمان و با راحت ترین روش تهیه کند.

ما انسان ها همیشه به مواد غذایی تازه و با طراوت نیاز داریم، این مواد از روش های مختلفی ممکنه تهیه بشن؛ کشت محصولات بصورت سنتی در زمین های کشاورزی و با آبیاری دیمی (آبیاری توسط باران) از جمله روش های قدیمی این کار است که هنوز هم بطور گسترده ای کاربرد دارد.

البته با بوجود آمدن موانعی از قبیل کیفیت نامطلوب محصولات زراعی، انسان ها بفکر روش های دیگری برای بدست آوردن محصولات خود افتادند که یکی از آن ها کشت گلخانه‌ای بود.

گلخانه چیست و کشت گلخانه‌ای یعنی چه؟ گلخانه ها ساختمان هایی با سقف و دیواره های شیشه ای هستند که نور را از خود عبور میدهد تا نور را جذب کرده و از دمای آن جهت بهبود رشد گیاهان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی گلخانه های صنعتی و تجهیزات

معرفی گلخانه های صنعتی و تجهیزات