مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 13:252020-07-27سياسي

هشدار عضو شورای شهر اراک درخصوص وضعیت پسماندهای عفونی


عضو شورای شهر اراک با هشدار دادن نسبت به وضعیت پسماندهای عفومی شهر اراک، گفت: نسبت به فعالیت بخش خصوصی وارد شده به جمع آوری پسماندهای عفونی هشدار می دهم، - چراکه این شرکت صداقت لازم را ندارند.

دکتر کاوه فلک افلاکی ششم مردادماه در صحن رسمی شورای شهر اراک که با حضور اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، بختیاری فرماندار اراک و سجادی مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مرکزی برگزار شد، با اشاره به ضرورت رسیدگی به وضعیت پسماندهای عفونی اراک قبل از تبدیل شدن شرایط به فاجعه بیان کرد: مطابق قانون، متولی اصلی زباله های عفونی مطب ها و کلینیک های خصوصی، تولیدکنندگان و در واقع پزشکان هستند.

وی افزود: تفاوت پسماندهای عفونی با پسماند عادی این است که برای مدیریت پسماندهای عفونی باید مرحله بی خطرسازی را دنبال کرد و تا قبل از حضور این شرکت، شهرداری این وظیفه را به خوبی به انجام رساند، اما سازمان نظام پزشکی با شرکت دانش بنیان برای جمع آوری و امحای پسماندهای عفونی عقد قرارداد کرد و شورا نیز برای حضور این شرکت در اراک حمایت لازم را به کار گرفت.

فلک افلاکی با تاکید بر اینکه این شرکت در زمان و موعد مقرر کار خود را در اراک آغاز نکرد، زیرساخت های لازم جهت بی خطرسازی و اتوکلاو را در اختیار نداشت و حتی هفت تا هشت برابر تعرفه سال های ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار عضو شورای شهر اراک درخصوص وضعیت پسماندهای عفونی

هشدار عضو شورای شهر اراک درخصوص وضعیت پسماندهای عفونی