مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 13:502020-07-27ورزشي

پس از پیگیری های «فارس» مطرح شد: ترمیم زمین چمن فوتبال «رودان» تا پایان امسال


پس از گزارش خبرگزاری فارس از گلایه های اهالی فوتبال رودان از وضعیت زمین چمن فوتبال مجموعه شهید چمران این شهر و پیگیری نماینده مردم در مجلس، - خبرگزاری فارس - رودان، حامد آزادی: پس از گزارش خبرگزاری فارس از گلایه های اهالی فوتبال رودان از وضعیت زمین چمن فوتبال مجموعه شهید چمران این شهر و پیگیری نماینده مردم در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با حضور در رودان از اتمام عملیات ترمیم و بازسازی این زمین چمن طبیعی فوتبال تا پایان سال جاری خبر داد.

محمودرضا امیاری در حاشیه بازدید از زمین چمن فوتبال رودان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: پروژه بازسازی زمین چمن مجموعه ورزشی شهید چمران رودان از سال 96 با انجام زیرسازی و کاشت چمن آغاز شده است اما به دلیل عدم اجرای اصولی، هم اکنون با مشکلات محسوسی مواجه است.

وی افزود: به دنبال رفع مشکلات این پروژه هستیم و وظیفه اداره کل ورزش و جوانان ایجاب می کند که یک فضای ورزشی مناسب و استاندارد در اختیار ورزشکاران رودان قرار دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان خاطرنشان ساخت: اعتبار لازم برای بازسازی مجدد زمین چمن طبیعی فوتبال رودان پیش بینی و تخصیص داده شده است و تا پایان سال 99 این امر محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از پیگیری های «فارس» مطرح شد: ترمیم زمین چمن فوتبال «رودان» تا پایان امسال

پس از پیگیری های «فارس» مطرح شد: ترمیم زمین چمن فوتبال «رودان» تا پایان امسال