مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 15:152020-07-27سياسي

معیار عملکرد مسئولان خروجی کارها است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: معیار عملکرد مسئولان، خروجی کارهاست و نباید به آمار و ارقام بسنده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در نشست استانی کمیته همکاری آموزش وپرورش و حوزه های علمیه استان ضمن تبریک فرارسیدن دهه اول ذی الحجه و اعیاد قربان و غدیر، با تاکید بر اهمیت و عظمت آموزش وپرورش از جهت کمی و کیفی و هم چنین از حیث دامنه و عمق تأثیرگذاری، اظهار کرد: جمع عظیمی در این دستگاه در حال خدمت هستند و تعداد مخاطبان نیز بسیار بالاست که دانش آموزان، مخاطبان مستقیم و خانواده ها مخاطبان غیرمستقیم آن هستند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: با توجه به سن مخاطبان آموزش وپرورش، دامنه تأثیرگذاری این مجموعه بسیار گسترده و ماندگارتر است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به تاکیدات آیات و روایات، هم بر آموزش و هم پرورش، عنوان داشت: این دو مقوله باید با هم عجین باشند و آموزش تنها بدون پرورش جایگاهی ندارد و بالعکس، اگر تعلیم و تربیت نباشد آموزش هم بی فایده خواهد بود.

رییس شورای راهبردی استان گفت: در حوزه آموزش وپرورش کارشناسی های زیادی در سطح کشور انجام و سند تحول بنیادین آموزش وپرورش مورد تصویب قرارگرفته که طبیعتاً این سند باید محور کار باشد و تلاش برای تحقق این سند همواره مورد تأکید رهبر ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیار عملکرد مسئولان خروجی کارها است

معیار عملکرد مسئولان خروجی کارها است