مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 15:552020-07-27سياسي

روابط ایران و آذربایجان نمونه مثبت مناسبات سازنده میان کشورهای منطقه است


رییس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام اینستاگرامی نوشت: روابط ایران و آذربایجان نمونه مثبت مناسبات سازنده میان کشورهای منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام اینستاگرامی نوشت: روابط و همکاری های ایران و آذربایجان نمونه ای مثبت برای مناسبات سازنده میان کشورهای منطقه است.

محمود واعظی در این پیام تاکید کرده است که جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان کشوری دوست و همسایه در کنار دولت و ملت جمهوری آذربایجان بوده و نسبت به توسعه روابط با این کشور اهمیت قائل است.

وی یادآور شد: امروز درگفت وگوی تلفنی با آقای حکمت حاجی اف مشاور سیاست خارجی رییس جمهوری آذربایجان، گفتم امروز که به واسطه شیوع کرونا در جهان، رفت وآمدها و ملاقات های رسمی مستقیم کاهش یافته باید تلاش بیشتری برای توسعه مناسبات و همکاری ها در راستای منافع دو ملت داشته باشیم.

رییس دفتر رییس جمهوری اظهارداشت: با یادآوری ضرورت احترام به تمامیت ارضی و حق حاکمیت کشورها، عرض کردم، مطمئناً تنش در منطقه به نفع هیچ کشوری نبوده و ما خواهان ثبات، توسعه و پیشرفت همه کشورها بویژه جمهوری آذربایجان هستیم و امیدواریم مناقشات از طریق راه حل های صلح آمیز و از طریق گفت و گو حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط ایران و آذربایجان نمونه مثبت مناسبات سازنده میان کشورهای منطقه است

روابط ایران و آذربایجان نمونه مثبت مناسبات سازنده میان کشورهای منطقه است