مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 16:102020-07-27سياسي

جشنواره فرهنگی غدیر زمینه ساز معرفی فرهنگ شیعی تبریز است


فرهنگ شیعی این شهر در روزگار کرونایی با برگزاری مجازی جشنواره فرهنگی - هنری و رسانه ای غدیر قابل معرفی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج شهین باهر، روز دوشنبه در دیدار با رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل این شورا، افزود: در معرفی فرهنگ شیعی تبریز باید از توان دیگر دستگاه های فرهنگی مانند بسیج رسانه، بسیج هنرمندان و حوزه هنری بهره برد.

وی با اشاره به اینکه تبریز نخستین پایتخت تشیع جهان اسلام است و این موضوع تکلیف سنگینی بر دوش ما نهاده است، اظهار داشت: فرهنگ غدیر در این شهر به عنوان مهد تشیع باید آنچنان پررنگ شود که همچون سایر حوزه های فرهنگی بتوان رضایت رهبر معظم انقلاب را جلب کرد.

شهردار تبریز گفت: اگرچه در این روزهای کرونایی برخی از مناسبت ها و تجمعات مذهبی تعطیل شده است، اما می توان از بستر فضای مجازی و رسانه ها برای تبیین غدیر بهره مند شد.

شهین باهر، ادامه داد: بحث غدیر مختص بنیاد غدیر نبوده و باید از توان و پتانسیل همه دستگاه ها در این زمینه استفاده کرد تا این واقعه تاریخی نمود بیشتری داشته باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: همدلی و همیاری شهردار تبریز در مناسبت های انقلابی و مذهبی، فراسازمانی، برادرانه و بر اساس عشق به نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگی غدیر زمینه ساز معرفی فرهنگ شیعی تبریز است

جشنواره فرهنگی غدیر زمینه ساز معرفی فرهنگ شیعی تبریز است