مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 17:102020-07-27ورزشي

سرنوشت تلخ برای پدیده آکادمی رئال مادرید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرانچو مدت زمانی نه چندان دور پدیده لا فابریکا (آکادمی باشگاه رئال) محسوب می شد.

ستاره آرژانتینی که 11 سال پیش از آکادمی باشگاه سن مارتین ماردل پلاتا آرژانتین به لا فابریکا اضافه شد، - فرانچو بهترین بازیکن تیم جونان رئال و پدیده لافابریکا در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، فرانچو مدت زمانی نه چندان دور پدیده لا فابریکا (آکادمی باشگاه رئال) محسوب می شد.

ستاره آرژانتینی که 11 سال پیش از آکادمی باشگاه سن مارتین ماردل پلاتا آرژانتین به لا فابریکا اضافه شد، پله های ترقی را خیلی سریع طی کرد.

او در تیم جوانان رئال مادرید که در اسپانیا فاتح تمامی جام ها شد، بهترین بازیکن بود و تصور می شد خیلی سریع نیز به تیم اول رئال مادرید برسد.

زین الدین زیدان هم روی او حساب ویژه ای باز کرده بود و حتی دو سال و نیم پیش در بازی کوپا دل ری برابر فوئن لابرادا نیز از سوی سرمربی فرانسوی برای تیم اول باشگاه به میدان فرستاده شد.

فرانچو در تیم دوم رئال(کاستیا) که هدایتش بر عهده سانتی سولاری بود نیز بهترین بازیکن بود ولی یک مصدومیت رباط صلیبی باعث شد تا او مدت ها به دور از میادین بماند و پس از بازگشت نیز نتوانسته به فرم گذشته خود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت تلخ برای پدیده آکادمی رئال مادرید

سرنوشت تلخ برای پدیده آکادمی رئال مادرید