مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 17:202020-07-27اقتصادي

وزارت امور خارجه به طرح کاپ پیوست


به منظور ترویج فرهنگ کاهش تولید پسماند و تفکیک در مبدا، تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور خارجه، سازمان مدیریت پسماند و شهرداری منطقه12برای اجرای طرح کاپ منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری با حضور عیسی روشنی مدیرکل اموال، پشتیبانی و ساختمان و سازمان ها و ادارات تابعه قرار دهد.

  امیری با تاکید بر اینکه اجرای چنین طرح هایی موجب می شود تا هر یک از کارکنان وزارت خانه سفیر طرح کاپ در خانواده خود باشند، گفت: در صورت اعلام آمادگی سایر وزارت خانه ها، شهرداری تهران این امکان را دارد تا با انعقاد قرارداد و ارائه خدمات گامی در راستای تحقق مصوبه مدیریت سبز بردارد.

  مسئولان مسئولان و مردم در کاهش تولید پسماند در ادامه این جلسه، عیسی روشنی مدیرکل اموال، پشتیبانی و ساختمان ، می توان امیدوار بود که اجرای طرح کاپ در این ارگان به کسب نتایج مطلوبی منجر شود.

  ضرورت توجه جدی به طرح کاپ در دستگاه های دولتی  محمدرضا ندرلو معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 12 نیز به عنوان آخرین سخنران در این جلسه تاکید کرد: براساس قانون، موضوعاتی چون تغییر الگوی مصرف، نظام بسته بندی و .

نیازمند بازنگری و تجدیدنظر است و  تمام سازمان ها در این مساله دخیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت امور خارجه به طرح کاپ پیوست

وزارت امور خارجه به طرح کاپ پیوست