مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 22:502020-07-27سياسي

35 مورد بنا و چهاردیواری غیرمجاز در زنجان تخریب شد


35 مورد بنا و چهار دیواری احداثی غیر مجاز در روستای سایان و محله مهدیه زنجان بعد از طی مراحل قانونی تخریب شد.

- حجت الاسلام محسن کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تفکیک باغات و اراضی که در داخل محدوده شهری قرار گرفته اند و نیز مستحدثات غیر اصولی که خطر ساز بودند، بنا به درخواست شهرداری و مصوبه شورای تأمین شهرستان زنجان تعداد 35 مورد بنا و چهار دیواری احداثی غیر مجاز در محله های حاشیه نشین سایان و مهدیه تخریب شد.

وی با بیان اینکه این مستحدثات تماما به صورت ناایمن و به منظور ایجاد حق مکتسبه و احداث بنا در آنها در مراحل بعدی، ایجاد شده بود، افزود: با وجود تذکرات مکرر و اخطارهای شفاهی و کتبی افراد به روند احداثی خود ادامه می دادند که  با حضور عوامل شهرداری، یگان انتظامی تحت نظارت نماینده دادستانی بدون هیچ مشکلی بناهای غیر مجاز مذکور تخریب شد.

دادستان زنجان تصریح کرد: براساس قانون هرگونه ساخت و ساز بدون اخذ مجوز از مراجع قانونی تخلف محسوب شده و مواجه با برخورد قانونی خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز با اشاره به تخریب 35 فقره دیوارکشی غیر مجاز در حوالی روستای سایان و برخی انتقادات صورت گرفته در فضای مجازی در خصوص اجرای این حکم گفت: اجرای تخریب با حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 مورد بنا و چهاردیواری غیرمجاز در زنجان تخریب شد

35 مورد بنا و چهاردیواری غیرمجاز در زنجان تخریب شد