مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 01:552020-07-27فرهنگي

نمایش همزمان «ناکجاآباد» در چند جشنواره مهم سینمایی


فیلم «ناکجاآباد» به کارگرانی «کلویی ژائو» به عنوان بخشی از همکاری جشنواره های سینمایی پاییزی در این رویدادها به روی پرده می رود.

- فیلم ناکجاآباد به کارگرانی کلویی ژائو به عنوان بخشی از همکاری جشنواره های سینمایی پاییزی در این رویدادها به روی پرده می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این فیلم که با نقش آفرینی فرانسیس مک دورمند بازیگر برنده اسکار همراه است به صورت همزمان و در تاریخ 11 سپتامبر در دو جشنواره ونیز و تورنتو به روی پرده می رود و در هر دو نمایش مک دورمند و کلویی ژائو کارگردان فیلم به صورت مجاری به معرفی فیلم خواهند پرداخت.

ناکجاآباد به عنوان بخشی از همکاری میان جشواره های پاییزی سینما علاوه بر جشنواره ونیز و تورنتو، در جشنواره بین المللی فیلم نیویورک نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

جشنواره فیلم تلوراید آمریکا نیز بخشی از همکاری رویدادهای سینمایی پاییزی بود اما سرانجام به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم به لغو برگزاری فیزیکی جشنواره 2020 خود گرفت اما اعلام کرده برنامه نمایش فیلم ناکجاآباد را به صورت سینما-ماشین در تاریخ 11 سپتامبر با حضور کارگردان و بازیگر اصلی فیلم ترتیب داده است.

ناکجاآباد سومین ساخته بلند کلویی ژائو پس از فیلم های ترانه هایی که برادرم به من آموخت و سوارکار است که اقتباسی از کتاب غیرداستانی ناکجاآباد: زنده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش همزمان «ناکجاآباد» در چند جشنواره مهم سینمایی

نمایش همزمان «ناکجاآباد» در چند جشنواره مهم سینمایی