مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 03:152020-07-27اجتماعي

اولین نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه قزوین راه اندازی شد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا گفت: اولین نیروگاه خورشیدی بقاع متبرکه استان در امامزاده حلیمه خاتون (س) عصمت آباد راه اندازی شد.

- قزوین- رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا گفت: اولین نیروگاه خورشیدی بقاع متبرکه استان در امامزاده حلیمه خاتون (س) عصمت آباد راه اندازی شد.

مجید نانکلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا به جهت برخورداری از بقاع متبرکه جایگاه مناسبی در استان قزوین دارد، اظهار کرد: در سال های گذشته با توجه به رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه پروژه های مهم عمرانی، خدماتی و فرهنگی در سطح بقاع متبرکه شهرستان بویین زهرا اجرا شده است.

وی افزود: توجه به زیرساخت های خدماتی در بقاع متبرکه در کنار توجه به امور مذهبی و فرهنگی از اولویت های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا است.

نانکلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از بقاع متبرکه شهرستان بویین زهرا در حال حاضر خارج از مناطق مسکونی قرار دارند تأمین و تکمیل زیر ساخت های این بقاع به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: امروز تأمین انرژی مطمئن یکی از دغدغه های کشور است لذا با توجه به ظرفیت بقاع متبرکه تولید انرژی های پاک و نو در بقاع متبرکه به طور ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه قزوین راه اندازی شد

اولین نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه قزوین راه اندازی شد