مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 03:302020-07-28سياسي

درخواست وزارت راه و شهر سازی از کمیسیون لوایح دولت


وزارت راه و شهر سازی به منظور معافیت این وزارت از پرداخت هزینه های دادرسی، پیشنهاد اصلاح ماده (28) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور را به کمیسیون لوایح هیئت دولت ارائه کرد.

- وزارت راه و شهر سازی به منظور معافیت این وزارت از پرداخت هزینه های دادرسی، پیشنهاد اصلاح ماده (28) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور را به کمیسیون لوایح هیئت دولت ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، وزارت راه و شهرسازی غالبا با دعاوی متعددی در مراجع قضایی و عمدتا در رابطه با اجرای طرح های تملک دارایی های سرمایه ای مواجه است که دفاع از این دعاوی، مستلزم پرداخت هزینه دادرسی می باشد.

این موضوع درحالی است که وزارت فوق هیچگونه ردیف اعتباری برای پرداخت این هزینه نداشته و اعتبار لحاظ شده توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها نیز در قالب طرح مطالعه و نظارت بر پروژه های عمرانی، کفاف هزینه های دادرسی را نمی دهد، که این امر عملا امکان دفاع و یا تجدیدنظر خواهی نسبت به آرا صادره را از بین برده و موجب ورود خسارت به دولت و بیت المال می شود، هم چنین در اجرای طرح ها و امور جاری وزارت خانه مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزارت راه و شهر سازی از کمیسیون لوایح دولت

درخواست وزارت راه و شهر سازی از کمیسیون لوایح دولت