مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 03:402020-07-28سياسي

سبزی: آینده نگری شغلی برای جویندگان کار از ظرفیت های عظیم جهاددانشگاهی است


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش مشاغل و آینده نگری شغلی برای افراد جویای کار، سرپرست خانوار و حتی شاغلین در راستای مهارت آموزی از ظرفیت های عظیم این نهاد است.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش مشاغل و آینده نگری شغلی برای افراد جویای کار، سرپرست خانوار و حتی شاغلین در راستای مهارت آموزی از ظرفیت های عظیم این نهاد است.

حجت الاسلام محمد سبزی در آستانه فرا رسیدن 16 مردادماه چهلمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و انقلابی ماموریت ها و وظایف ذاتی در حوزه های گوناگون بر عهده دارد که با گذشت 40 سال از رویش این نهاد انتظار می رود با کوله باری از تجربه و دانش کافی در راستای توسعه وظایف و فعالیت های خویش گام بردارد.

وی توسعه فعالیت های فرهنگی این نهاد توام با حرکت شتابان در مسیر فناوری و علمی را مورد تاکید قرار داد و افزود: ترویج فرهنگ اسلامی، مقابله با غربزدگی و ارتقای شاخص های فرهنگی از جمله مواردی است که انتظار می رود این نهاد انقلابی در ادامه فعالیت های خود عملیاتی کند.

این نماینده مردم در خانه ملت، این نهاد را پیشرو، پویا و خلاق توصیف و به کارایی او در حوزه های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی اشاره کرد و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزی: آینده نگری شغلی برای جویندگان کار از ظرفیت های عظیم جهاددانشگاهی است

سبزی: آینده نگری شغلی برای جویندگان کار از ظرفیت های عظیم جهاددانشگاهی است