مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 03:402020-07-28اقتصادي

احداث دهکده لجستیک منطقه آزاد ماکو مزیت های صادراتی را دو چندان می کند


معاون لجستیک و حمل و نقل منطقه آزاد ماکو گفت: دهکده لجستیک منطقه آزاد ماکو در آینده نقش محوری در تبدیل این منطقه به هاب تجارت بین المللی و قطب تولید و صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی ایفا خواهد کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون لجستیک و حمل و نقل منطقه آزاد ماکو گفت: دهکده لجستیک منطقه آزاد ماکو در آینده نقش محوری در تبدیل این منطقه به هاب تجارت بین المللی و قطب تولید و صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی ایفا خواهد کرد.

مهدی صفری مقدم در گفت و گو با ایسنا با تاکید براینکه، با برقراری اتصال ریلی تبریز-کارس، مسیر ریلی عبوری از ایران سریعترین گزینه حمل بار بین شرق آسیا و جنوب و مرکز اروپا خواهد بود، افزود: زمان حمل ریلی بار از چین به اروپا تقریبا یک سوم زمان حمل دریایی بوده و برای کالاهای با ارزش افزوده بالا توجیه پذیر و اقتصادی است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر مسئله زمان حمل، چین برای توسعه مناطق غربی و کمتر توسعه یافته خود که از بنادر شرقی این کشور فاصله زیادی دارند، استراتژی تبادل زمینی مواد اولیه و کالا را در نظر دارد و از این حیث طرح توسعه مجموعه ای از کریدورهای زمینی را در قالب ابتکار کمربند و جاده دنبال می کند و در این میان کریدور ریلی عبوری از ایران اقتصادی ترین مسیر تبادل ریلی کالا بین چین و جنوب و مرکز اروپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دهکده لجستیک منطقه آزاد ماکو مزیت های صادراتی را دو چندان می کند

احداث دهکده لجستیک منطقه آزاد ماکو مزیت های صادراتی را دو چندان می کند