مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 03:502020-07-28اجتماعي

آموزش ماسک زدن به فرزندان در بستر مهر و عاطفه باشد


آموزش ماسک زدن به فرزندان باید به صورت یادگیری از رفتار والدین و در بستر مهر و عاطفه صورت گیرد.

- ایسنا/همدان یک روانشناس تأکید کرد: آموزش ماسک زدن به فرزندان باید به صورت یادگیری از رفتار والدین و در بستر مهر و عاطفه صورت گیرد.

مریم غفوری آثار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین و مهمترین نکته موجود در بحث ماسک زدن کودکان و یا در شرایط دیگر هنگامی که والدین انتظاری را مطرح می کنند و آن انتظار برآورده نمی شود این است که این مسئله کاملاً به سبک فرزندپروری والدین برمی گردد که چگونه مسائل را در چارچوب انتظارات و توقعات برای بچه ها با مهر و عاطفه و در زمان مناسب توجیه کردید.

وی ادامه داد: اگر سبک فرزندپروری شما به گونه ای است که قوانین و نظم و انضباط در منزل شما کاملاً مشخص و چارچوب دار است یعنی به صورت اتفاقی نیست، طبق یک قاعده بچه می خوابد، بازی می کند و باقی مسائل نیز در چارچوب خاص خودش است، در این شرایط اول باید انتظارات و توقعات در بستر مهر و محبت کاملاً شفاف بیان شود و در این صورت چه ماسک زدن چه هر فعالیت دیگری راحت انجام می گیرد.

غفوری آثار با بیان اهمیت آموزش دیداری کودکان توضیح داد: اگر ما سبک فرزندپروری خوبی داشته باشیم باید به این نکته اهمیت دهیم که یادگیری مشاهده ای برای کودکان خیلی مهم است به طوریکه بچه ها بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش ماسک زدن به فرزندان در بستر مهر و عاطفه باشد

آموزش ماسک زدن به فرزندان در بستر مهر و عاطفه باشد