مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 04:002020-07-28ورزشي

باید برای قهرمانان ورزشی ایجاد انگیزه کنیم


سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: باید با ایجاد انگیزه و حمایت از قهرمانان ورزشی نگذاریم فکر مهاجرت به ذهن آنها خطور کند.

- ایسنا/کرمانشاه سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: باید با ایجاد انگیزه و حمایت از قهرمانان ورزشی نگذاریم فکر مهاجرت به ذهن آنها خطور کند.

علی رضایی در نشستی خبری با ورزشی نویسان کرمانشاه، بااشاره به موج مهاجرت ورزشکاران ملی پوش ایرانی در یکی دو سال اخیر، اظهار کرد: یک ورزشکار شاخص در زندگی حرفه ای خود تمام تلاشش را بکار می گیرد تا بتواند به قهرمانی برسد، مدال بگیرد و برای کشورش افتخار آفرینی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضایی افزود: دولت هم وظیفه دارد در قبال زحمت، مشقت و تمرینات طاقت فرسایی که این قهرمانان متحمل می شوند، مزد این سختی ها را داده و حمایت لازم را از آنها داشته باشد.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین با تاکید براینکه دولت نباید هیچ کوتاهی در حمایت از ورزشکاران داشته باشد، اضافه کرد: اگر به ورزشکاران و قهرمانانمان توجه کافی کنیم، در واقع برای آنها ایجاد انگیزه کرده ایم تا با قدرت بیشتری به مسیر قهرمانی خود ادامه دهند.

وی عنوان کرد: البته به واسطه تحریم هایی که در سطح کلان با آن مواجه ایم، دولت محدودیت هایی در بحث منابع مالی دارد که دود آن به چشم ورزشکاران هم می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای قهرمانان ورزشی ایجاد انگیزه کنیم

باید برای قهرمانان ورزشی ایجاد انگیزه کنیم