مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 04:152020-07-28پزشكي

سایت زباله بلای جان سلامت مردم دهدشت/ دودی که به چشم مردم می رود


خبرگزاری فارس کهگیلویه-طیبه سادات سعادتی نیک/اصول بهداشت و بهسازی محیط در هر شهر ایجاب می کند که زباله ها در حداقل زمان ممکن از منازل دور شده و در اسرع وقت دفع شود،اهمیت دفع بهداشتی زباله ها زمانی بر همگان روشن خواهد شد که خطرات ناشی از آن به خوبی شناخته شود.

دفع زباله های دهدشت در همه مراحل مشکل دارد؛ از جمع آوری زباله در ساعات پرتردد گرفته تا حمل با وسایط نقلیه روباز و آخرین مرحله آن که به صورت کاملاً غیر اصولی و به گفته ساکنان محدوده سایت دپوی زباله و متولیان محیط زیست و بهداشت از طریق سوزاندن انجام می شود خطرات ناشی از آن ها در سلامتی مردم را بیشتر می کند.

ساکنان روستاهای دشت مازه و طولیان که در مجاورت سایت زباله قرار دارند از سوزاندن زباله ها و آلودگی ناشی از آن انتقاد کرده و می گویند حتی در زمانی که این زباله ها سوزانده نشده و در این محل تلنبار شده است برای ما خطرساز شده است.

آلودگی هوا به وسیله احتراق مواد پلاستیکی که متأسفانه به میزان بسیاری در زباله ها وجود دارد و وجود حشرات و حیوانات موذی از خطراتی است که سلامت ساکنان محدوده سایت را تهدید می کند.

  دود ناشی از سوزاندن زباله ها به مناطقی از شهر دهدشت هم نفوذ کرده و به ویژه در فصل گرما باعث نارضایتی شهروندان از این معضل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت زباله بلای جان سلامت مردم دهدشت/ دودی که به چشم مردم می رود

سایت زباله بلای جان سلامت مردم دهدشت/ دودی که به چشم مردم می رود