مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 04:452020-07-28فناوري

کدام پیام رسان ها قابلیت تماس صوتی دارند؟


اتصال متقابل اپراتورها با پیام رسان ها از طریق تماس صوتی برای پیام رسان های اجتماعی داخلی که اعضای آنها به پنج میلیون کاربر رسیده باشد فراهم شده است.

- اتصال متقابل اپراتورها با پیام رسان ها از طریق تماس صوتی برای پیام رسان های اجتماعی داخلی که اعضای آنها به پنج میلیون کاربر رسیده باشد فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از فیلتر شدن پیام رسان خارجی تلگرام در چندین مرحله، مهاجرت کاربران 50 میلیونی به پیام رسان های دیگر از جمله نمونه های مشابه خارجی و داخلی آغاز شد.

اگرچه هنوز تعداد کاربران پیام رسان های داخلی با رقبای خارجی شان قابل مقایسه نیست، اما برخی افراد استفاده از امکانات ابزارهای بومی را به ابزارهای خارجی ترجیح می دهند.

امکان پرداخت از طریق پیام رسان های بومی از مواردی است که نسبت به پیام رسان های خارجی، برای این ابزارهای داخلی برتری ایجاد می کند.

اکنون برخورداری از امکان تماس صوتی برای پیام رسان های بومی هم می تواند ویژگی دیگری باشد که کاربران را به استفاده از این ابزارها تشویق کند.

حسین فلاح جوشقانی -معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- چندی پیش با اشاره به مصوبه ی شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد اپراتورها موظفند خدمات لازم برای برقراری امکان Call out در پیام رسان ها را برای آنها فراهم آورند و تعرفه این تماس ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام پیام رسان ها قابلیت تماس صوتی دارند؟

کدام پیام رسان ها قابلیت تماس صوتی دارند؟